Politica de returnare
Cumpărătorul are dreptul să returneze produsul/produsele comandate în termen de 14 (patrusprezece) zile calendaristice de la recepționarea acestora, în cazul unor vicii ascunse, cu menționarea motivelor și furnizarea probelor foto și video, conform prevederilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind dreptul consumatorilor în contractele încheiate la distanță. Returnarea prețului de achiziție se va efectua în termen de maxim 14 (patrusprezece) zile de la data comunicării deciziei de returnare, în contul bancar indicat de către cumpărător în Formularul de returnare.
Cumpărătorul are dreptul să solicite înlocuirea sau repararea bunului care prezintă vicii ascunse, în aceleași termene și condiții.
Data recepționării produselor este considerată data preluării acestora de la reprezentantul firmei de curierat. Aceasta poate fi verificată și demonstrată prin documentele de livrare înmânate de curier.
Eventualele reclamații privind defectele estetice sau viciile aparente ale produselor vor fi luate în considerare și analizate doar dacă sunt reclamate în primele 48 (patruzeci și opt) de ore de la momentul recepției produsului. În cazul în care returul este acceptat, produsul va fi înlocuit cu unul conform.
Dacă Decorix nu va înlocui produsul returnat cu unul conform, contravaloarea acestuia va fi restituită în termen de maxim 14 (patrusprezece) zile de la data comunicării deciziei de returnare. Suma returnată nu include costurile inițiale de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, zgârieturi, rupturi, găuri etc. Pentru a returna produsele, este suficient să ne informați prin e-mail la [email protected].
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea inițială.
Dacă produsele sunt noi, nefolosite, fără defecte și conforme, costul transportului pentru retur va fi suportat de client. Responsabilitatea pentru integritatea produselor pe durata transportului cade în sarcina dumneavoastră. Expedierea unui produs ambalat necorespunzător, care se deteriorează pe durata transportului, va atrage răspunderea integrală a expeditorului.
În cazul în care produsul returnat ajunge deteriorat, pătat, prezintă urme de montaj, uzură excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice, este murdar sau are piese lipsă și nu poate fi revândut ca produs nou, se va aplica o taxă corespunzătoare diferenței de preț dintre un produs nou și unul utilizat. Această taxă va fi comunicată clientului ulterior, după ce produsul ajunge în depozitul nostru și sunt constatate defecțiunile. Vom furniza dovezi ale diminuării valorii produsului prin imagini foto și procesul verbal primit de la curier.